torstai 27. tammikuuta 2011

Kukamitähäh

Bloginhan tämä tyttö perusti jo aikoja (krhm, muutama päivä) sitten, mutta kyllästyi blogit.fi:n yksitoikkoisuuteen (anteeksi blogit.fi ylläpitäjä, tämä on rehellinen mielipiteeni)

Kuka...?
Minä, matzQ, olen tammikuussa -96 syntynyt emotyttö, jolla on melkoisen vahvat mielipiteet (varoitus!) ja toisinaan huono harkintakyky sanojeni ja tekojeni suhteen (varoitus!). Suomalainen olen, mutta edessä on muutto Australiaan syyskuun 2011 alussa. Olen virtuaalimaailmassa suhteellisen uusi kasvo, mukana on pyöritty alkuvuodesta 2009, suntuubipiireissä. Suntuubitalleilla minut ehkä muistetaan edesmenneiden Ride to Dreamsin (yäk mikä kliseinen käkkykökkönimi) ja Manor Warmbloodsin ylläpitäjänä, sekä Kjedeligin enemmän ja vähemmän aktiivisena yksityistensä hoitajana ja iki-ihanana tanelina. Hevostalli.netin vt-foorumille eksyin vasta loppuvuodesta 2010, jolloin nousi pystyyn myös tämänhetkinen projektini pohjoisnorjanponien parissa, Stud Kriminelle, toistaiseksi pisimpään kestänyt tallini ja toivottavasti vihdoin se oma juttu. Tunnustaudun myös pääsyylliseksi pohjoisnorjanponien äkilliseen suosion kasvuun, ja olen siitä pelkästään ylpeä ;)

Mitä...?
No miettikääpä sitä :P Ei, kyllä mä kerron. Oli aika minunkin päästä purkamaan mielipiteitäni virtuaalimaailman ilmiöistä. Joten varautukaa, että tekstiä, eikä välttämättä aina kovin nättiä, tulee aiheista laidasta laitaan. Mielipiteillä en tarkoita tietenkään pelkkää valittamista, osaan minä nyt olla samaakin mieltä asioista :D Eikä blogi pelkkä vastalauseiden sekamelska ole, vaan toimii myös infokanavana Stud Kriminelleen liittyen, sekä pohdintojeni ja suurien suunnitelmieni roskakorina.

Häh...?
Oliks tässä vielä jotain epäselvää? :) Tervetuloa kauhistelemaan blogiani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti